loading...
خونه هرج و مرج
Shadow بازدید : 95 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

wreck it ralphیک انیمیشن کمدی آمریکایی به مدت 108 دقیقه و به کارگردانی ریچ مور (Rich moore) و ساخت شرکت والت دیزنی  است ، که در 12 آبان 1391 (دوم نوامبر 2012) منتشر شد . 

 
 
رالف که شخصیت اصلی این انیمیشن است ، جزو یکی از شخصیت های منفی بازی هاست . او که یکی از کرکتر های یک بازی کلاسیک رایانه ای است ، همیشه شخصیتی بد و منفی در این بازی بوده و تنها کارش ویران کردن ساختمان ها بود . 

اما سرانجام ، او بعد از 30 سال خسته شد و تصمیم گرفت که از آن به بعد جزو شخصیت های خوب و یک قهرمان باشد . به همین خاطر ، رالف از بازی خودش فرار کرد و تصمیم گرفت تا بازی های رایانه ای دیگر را نیز تجربه کنید و همچنین به قهرمانان بازی ها ، کمک کند ...


از شخصیت های دیگر این انیمیشن می توان به bowser از سری بازی های ماریو ، blanka از بازی street fighter  و  Inky از بازی pac man و Dr . eggman از سری بازی های sonic the hedgehog و خود sonic  و ... اشاره کرد . 



بله ؛ سونیک ، این شخصیت مشهور و دوست داشتنی نیز در این انیمیشن حضور دارد ...  ^o^

تصاویری از سونیک در این انیمیشن : 

 
 
 
 


 

Shadow بازدید : 135 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

حتما تا به حال اسم گروه Crush 40 رو شنیدین.(قابل توجه کسایی که آهنگ های سونیک رو گوش میدن)

این گروه که بیشتر آهنگ های سونیک رو خونده ، گروه Crush 40 نام داره که درباره چگونه شکل گرفتن و اولین اهنگ و تا اخر کارش (یعنی تا همین الان اخه هنوز کارشون تموم نشده و امیدوارم نشه) نوشته.

ادامه مطلب + توضیحات

Shadow بازدید : 655 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

http://vatandownload.com/img/dlarchive/sonicbattle.jpg

Sonic یکی از پر فروش ترین بازی کمپانی سگا می باشد.تا به امروز نسخه های مختلفی از این بازی بر روی کنسول های مختلف ارائه شده است.حال در ماه نوامبر  Sonic Adventure 2 یکی دیگر از این سری بازی ها به بازار آمده است.در این بازی هر دو سمت  داستان  یعنی Hero/قهرمان و Dark/تاریک قابل بازی می باشد و کارکتر های مختلف از جمله Sonic, Knuckles, Rogue, Shadow,Tails,Doctor Eggman و ... قابل بازی هستند.

Sonic Adventure 2 (ソニックアドベンチャー 2 Sonikku Adobenchā 2) is a platform video game developed by Sonic Team and published by Sega for the Dreamcast console. It was released in North America, Europe, and Japan in June 2001 to commemorate the 10th anniversary of the Sonic the Hedgehog series. The game is the last Sonic the Hedgehog title to be released for the Sega platform. Due to Sega's exit from the video game console manufacturing business, the game was ported to the Nintendo GameCube and re-titled Sonic Adventure 2: Battle, with brand-new features as well as minor changes in the level design. The original game and content from Battle was released in high-definition on PlayStation Network and Xbox Live Arcade in October 2012. A version for Microsoft Windows was released in November 2012.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.4 GHz/Athlon 64 X2 4200+ & above
Memory: 2 GB
Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 8800/ATI Radeon HD 3800 & above
Hard Drive: 6 GB Free

مشخصات

 شرکت سازنده: Sonic Team
حجم فایل: 2420 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:30 - 91/9/20
منبع:
پی سی دانلود

راهنمای نصب

پس از نصب بازی محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید

لینک های دانلود

حجم: 2420 مگابایت

دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش اول
دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش دوم
دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش سوم
دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش چهارم
دانلود لینک اصلی | کمکی - بخش پنجم

رمز فایل

www.p30download.com


Shadow بازدید : 78 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

سونیک نامی که شما بارها در بین بازی های موبایل و کنسول های گیم شنیده اید.این بار بازی بسیار زیبا و جذاب سونیک و ستارگان رانندگی که با نام Sonic and Sega All Stars Racing توسط شرکت Gameloft در سال ۲۰۱۰ ارائه گردیده است.شما در این بازی باید با سونیک و شخصیت های محبوب این بازی به مسابقه بپردازید.این بازی بصورت جاوا و با رزولشن ۳۲۰×۲۴۰ برروی سایت دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

sonic بازی خاطره انگیز سونیک برای موبایل   Sonic and Sega All Stars Racing

 

password بازی خاطره انگیز سونیک برای موبایل   Sonic and Sega All Stars Racingپسورد فایل : www.downloadha.com
download بازی خاطره انگیز سونیک برای موبایل   Sonic and Sega All Stars Racing
لینک دانلود – 674 کیلوبایت

Shadow بازدید : 140 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم سونیک Sonic CD v1.0

 

دانلود بازی کم حجم سونیک Sonic CD v1.0 برای کامپیوتر PC

 

دانلودبازی کم حجم سونیک Sonic CD v1.0 برای کامپیوتر PC

Sonic CD یکی دیگر از بازیهای پرطرفدار سونیک Sonic است. این بار ماجرای بازی از این قرار است که دکتر اگمن بدجنس با سنگ زمان در پی کنترل زمان و در دست گرفتن قدرت و پادشاهی در سرزمین های سرسبز می باشد. شخصیت سونیک نجات دهنده است و می خواهد جهان را از شرارت ها و نقشه های شوم دکتر اگمن در امان نگه دارد. شما به عنوان سونیک برای کشف حقیقت و نابودی سنگ زمان و جستجوی دکتر به دریاچه مخفی و سرزمین های عجیب سفر خواهید کرد و در این مسیر با اتفاقات خطرناکی در طول مراحل بازی مواجه می شوید.

 

 

 

 دانلود بصورت تک پارت ۲۷۰ مگابایتی :

لینک های دانلود |  UploadBaz  ،  RapidShare  ،  ParsaSpace

 

 
حجم : 270 مگابایت  
فرمت : EXE  
پسورد : www.clip4u.org


Shadow بازدید : 120 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 یکی از محبوبترین بازی های Sega می باشد که در ادامه ی قسمت اول ساخته شده است و کیفیت آن نیز HD می باشد .سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند .

 

Sonic the Hedgehog 4 دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC

 

 

  تصاویری از محیط بازی:

STH4 E2  s2 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PCSTH4 E2  s1 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC

STH4 E2  s4 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PCSTH4 E2  s3 smal دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC

 

caution دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي Sonic the Hedgehog 4 Episode 2 براي PC لینک دانلود – ۵۵۷٫۴ مگابابایت | لینک کمکی

Shadow بازدید : 89 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)


http://www.yourlogoresources.com/wp-content/uploads/2011/08/sega-logo.png

در سال 1973 شرکت سگا اولین بازی خود یعنی Hockey TV را برای آرکید تولید کرد و توانایی خود را با ساخت بازی های دیگر برای Arcade اثبات کرد. در سال 1983 اولین کنسول سگا با نام SG-1000 تولید شد و رقابت سگا با شرکت های کنسول ساز مانند آتاری و نینتندو آغاز شد. در ایامی که بازی های کامپیوتری دچار هرج مرج شده و هر شرکتی اقدام به ساخت کنسول می کرد، این وضعیت باعث ضربه سنگینی به سگا شد و سگا تا آستانه ورشکستگی پیش برد. لذا در سال 1984 شرکت CSK سهام سگا را خرید و سگا بنام Sega Enterprises Ltd تغییر نام داد.

سال بعد شرکت سگا کنسول مستر سیستم Sega Master System را تولید کرد که آغاز دوران طلایی سگا بود و سگا با این دستگاه، توانست به عنوان یک رقیب جدی برای نینتندو و دستگاه NES (نام ژاپنی دستگاه فامیکوم Famicom به معنی کامپیوتر فامیلی است) مطرح شد. در سالهای 1985 تا 1989 بازی های بسیار خوب و مطرحی مانند OutRun ، Hang-On ، Space Harrier ، After Burner، آلکس کید ، Fantasy Zone، شینوبی، تبر طلایی ، Altered Beast و ... برای کنسول و دستگاه های روز مانند آمیگا، کامپیوتر، کمودور 64، آرکید و یا Master System تولید شد.


مگا درایو (Mega Drive) / جنسیس (Genesis)

در سال 1988 دستگاه سگا جنسیس (با نام ژاپنی سگا مگا درایو) تولید شد که موفق ترین کنسول سگا تا بحال لقب گرفت. سگا سومین کنسول را زمانیکه نینتندو با کنسول 8 بیتی NES بر بازار سلطه داشت، بسیار پرقدرت ارائه کرد. دستگاه سگا جنسیس با قدرت گرافیک 16 بیتی و صدایی استریو، قدرت بلا منازع آن زمان بود تا اینکه نینتندو در رقابت با جنسیس سگا، دستگاه سوپر نینتندو را ارائه کرد. سوپر نینتندو از لحاظ گرافیک، بسیار قویتر از جنسیس بود، اما از لحاظ سرعت پردازش نمیتوانست با سگا جنسیس برابری کند. این موضوع با توجه به اینکه سوپر نینتندو بعد از سگا جنسیس تولید شده بود، تبدیل به یک ضعف برای نینتندو شد و شعاری ساخته شد بنام اینکه : جنسیس میتواند کاری که نینتندو نمیتواند را انجام دهد. Genesis does what Nintendon't!

با توجه به همین موضوع، بازی سونیک پس از تحقیقات بسیار و تلاش بی وقفه سگا، بطوری تولید شد که طرفداران نینتندو فکر آنرا هم نمیکردند؛ زیرا که سونیک یک بازی سریع بود، و این در صورتی بود که هیچکدام از بازی های SNES مخصوصا قارچ خور یا همان ماریو Mario معروف نمیتوانست با آن سرعت پردازش و اجرا شوند ( البته نینتندو ماریو را بر روی ماشین سوار کرد ! تا بتواند در بازی Mario Kart سرعت پردازش پایین دستگاه خود را مخفی کند).

این دلایل باعث شد تا سونیک و سگا در مدت زمانی، حتی از ماریو و نینتندو معروف تر و محبوب تر شود و سگا بالاترین فروش کنسولی خود را در این زمان تجربه کرد. سگا جنسیس یکی از هوشمندانه ترین کنسول های تاریخ است، زیرا که قابلیت اتصال به چندین دستگاه را داشت. سگا جنسیس از کنار دستگاه، قابلیت اتصال به مگا سی دی (Mega CD) و از روی سوکت کارتریج (Cartridge) قابلیت اتصال به 32X را داشت. این دو دستگاه که از لحاظ گرافیکی قویتر از جنسیس بودند، توانستند ضعف گرافیکی جنسیس را در مقابل سوپر نینتندو پوشش دهند. سگا مگا سی دی را باید یکی از اولین دستگاه های با درایو CD جهان دانست که تقریبا استقبال خوبی از آن شد. در همین ایام شرکت های SNK با کنسول شبیه آرکید خود یعنی نئو جیو (Neo Geo) و شرکت پاناسونیک با دستگاه 3DO وارد بازار و رقابت با سگا و نینتندو شدند که پس از مدتی از گردونه رقابت حذف شدند. در آن سال ها که رقابت کنسول های بازی بین سگا و نینتندو محدود بود، دو شرکت تصمیم گرفتند دستگاه بازی همراه بسازند. دستگاه نینتندو دستگاهی بود بنام Game Boy با صفحه نمایش کوچک و سیاه و سفید. اما در عوض سگا با تولید دستگاه بازی همراه گیم گیر Game Gear غوغایی بپا کرد. صفحه نمایش بزرگ و رنگی و گرافیک بالای بازی های Game Gear بسیار عالی بود. اما فقط بدلیل سنگینی و قیمت بالای آن از آن استقبال نشد و مردم کنسول دستی نینتندو را با همه ضعف های آن پذیرفتند. البته سگا در کنسول های دستی، دو دستگاه سگا پیکو (Pico) و سگا نومد (Nomad) را نیز تولید کرد که از آنها کمتر از Game Gear استقبال شد.

سگا ساترن (Sega Saturn)

در سال 1995 سگا کنسول سگا ساترن را با درایو دیسک (CD) تولید کرد که قدرتی بسیار بالاتر از Neo Geo و 3DO داشت؛ اما به دلیل اینکه قبل از نینتندو 64 و سونی پلی استیشن وارد بازار داشت و قدرت کمتری نسبت به دو رقیب خود داشت، تا سال 1998 نتوانست فروش خوبی را تجربه کند و معدود بازی هایی مانند Virtua Fighter و یا سونیک و یا Grandia توانستند فروش میلیونی را تجربه کنند. این دستگاه با طراحی زیبا و فضایی! خود، قطعا یکی از زیباترین طراحی را در ساخت کنسولها داراست. ضمن اینکه نمایه و تم اولیه دستگاه کاملا با اسم ساترن Saturn (به معنی سیاره زحل ) به همراه لگوی خود ساترن بسیار هماهنگ بود. در این کنسول با اینکه بازی های خوبی مانند سری Panzer Dragoon و یا سری Shining Force تولید شد، اما اغلب از بازی های سبک آرکیدی مانند سگا رالی، House of the Dead، ویرچوا کاپ، ویرچوا فایتر و یا Nights Into Dreams بدلیل نبود رقیب قوی در این سبک در کنسول های دیگر استقبال شد. لازم به ذکر است که بازی Nights Into Dreams که توسط سونیک تیم تولید شد، یکی از بهترین بازی های ساترن و یکی از با گرافیک ترین بازی های آن سال در بین تمام کنسول ها بود.

دریمکست (Dreamcast)

عمر سگا ساترن کوتاه بود و با آمدن کنسول جدید سگا، یعنی دریمکست در سال 1998، شرکت سگا معرفی کنسول جدید خود را ابتدا در ژاپن داشت. این کنسول با گرافیکی بسیار بالاتر از نینتندو 64 و پلی استیشن، طراحی زیبا و جمع و جور خود و امکانات متعدد مانند پشتیبانی از دیسک ها GD و اتصال به اینترنت توانست نگاه بسیاری را نمایشگاه E3 بخود جلب کند. کنسول خانگی دریمکست، در تاریخ نهم نوامبر سال 1999 به پخش جهانی رسید و توانست چندین رکورد ثبت کند. پر فروشترین دستگاه در نخستین هفته ارائه به بازار با رقم 500 هزار عدد؛ و ثبت 1 عدد تاریخی. در این روز یعنی 1999.9.9 که روز ارائه سگا دریمکست بود، 5 عدد 9 در تاریخ پشت سر هم قرار میگرفتند که اتفاقی خاص و نادر بود(شاید به همین دلیل آرم رویا گونه ابتدایی دریمکست هم را بتوان ترکیبی ممتد از چند 9 انگلیسی دانست.). دریمکست تنها کنسول با پشتیبانی از فرمت دیسک GD بود. این دیسکها که ظرفیت حدودا 1.5 گیگابایتی داشت، فقط در کنسول DreamCast استفاده شد. در ضمن دریمکست اولین کنسول با قابلیت بازی آنلاین بود که با اجرای دو بازی Chu Chu Rocket و Phantasy Star Online لذت بازی آنلاین را بخوبی منتقل میکرد (دو نسخه بازی Phantasy Star Online اولین بازی کنسولی در سبک MMORPG بود که بعدها بازی World Of Warcraft در همین سبک بسیار مورد استقبال قرار گرفت).

سگا دریمکست با اینکه بسیار قوی و هوشمندانه طراحی شده بود، اما مانند سگا ساترن نتوانست به موفقیت بالایی دست یابد. بعضی از دلایل شکست دریمکست عبارتند از : 1- کمبود بازی های محبوب و پرطرفدار،2- ورود 3 رقیب قوی به نامهای سونی با Playstation 2 / نینتندو با کنسول GameCube و غول نرم افزاری یعنی مایکروسافت با ایکس باکس ، 3 - فوت ناگهانی رئیس با تعصب سگا ، 4 - ساخت پروژه های سنگین و پر هزینه مانند شنمو دریمکست با داشتن بازی های بسیار زیبا و متنوع که عموما توسط سگا و شرکت های زیر مجموعه اش تولید شد، توانست عناوین زیادی را تولید کند. بازی Jet Set Radio با اولین گرافیک کارتونی cel-shaded که بعدها در بازی هایی مانند GTA 3 ، Viewtiful Joe ، Prince of Persia و The Legend of Zelda: The Wind Waker و ... ادامه پیدا کرد، یک بازی زیبا بود که در کنسول ایکس باکس ادامه پیدا کرد. بازی های نظیر Samba De Amigo، Space Channel 5 ، Shenmue ، Crazy Taxi ، Chu Chu Rocket ، Skies Of Arcadia ، Head Hunter ، Virtua Tennis و فوتبال آمریکایی عناوین تازه تولیدی بودند که توانستند جزء بازی های خوب سگا نام بگیرند؛ و یا بازی NHL 2K1 که بهترین بازی ورزشی تاریخ تا بحال لقب گرفته است. البته از بازی های سایر شرکتها مانند Soul Calibur از Namco، بازی Resident Evil Code Veronica از Capcom، بازی Rayman و Grandia 2 از Ubisoft هم نیز نباید غافل شد، تا این حد که تا بحال بهنرین بازی مبارزه ای تاریخ مختص بازی Soul Calibur از شرکت نامکو ویژه کنسول دریمکست است. در سال 2000 سگا از نام Sega Enterprises, Ltd به Sega Corporation تغییر نام داد. به هر حال در سال 2001 شرکت سگا با ساخت 2 بازی خداحافظی گونه به نامهای شنمو 2 و سونیک ادونچر 2 با کنسول دریمکست و البته کنسول سازی انصراف داد و تولید دریمکست متوقف شد؛ گرچه تا سال 2004 بازی های خوبی مانند Puyo Puyo Fever و یا Ikaruga برای دریمکست تولید شد.

از سال 2001 شرکت سگا بر روی ساخت بازی، و تولید نرم افزار متمرکز شد. این سالها سگا بازی های متعدد و فراوانی برای کنسول های مختلف تولید میکرد، تا اینکه در سال 2005 پس از رایزنی و مشورت های چند ساله با شرکت Sammy ترکیب شد. کمپانی Sammy یکی از شرکتهای قوی و قدرتمند در زمینه تولید دستگاه های آرکید بنام های pachinko و pachislot در کشور ژاپن است که توانست در سال 2004 سهام Sega Corporation را به مبلغ هنگفت 1.1 بیلیون دلار خریداری کند. البته قبل از این اتفاق در سال Isao Okawa رئیس سگا و موسس بخش CSK تصمیم داشت با بخش تولید ایکس باکس شرکت مایکروسافت همکاری کند که این تصمیم با مرگ Okawa منتفی شد. پس از ترکیب سگا و سامی در سال 2005، مجموعه این دو کمپانی تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های فعال بازی سازی در جهان شد. در سال 2005 سهام سری بازی های سگا که 2K در پایان نام خود داشت، مانند NBA ، NHL و یا NFL به شرکت 2K Games فروخته شد. در این سال ها شرکت سگا، شرایط مالی بسیار بدی را پشت سر گذراند و برای تسویه بدهی هایش، مدام مجبور به فروش استودیوهای بازی سازی و یا عناوین خود میشد.

بازگشت به راه پر افتخار

از سال 2005 شرکت سگا مجددا شروع به سودآوری کرد و توانست دوباره نام خود را زنده و مطرح کند. سگا که پس از توقف تولید دریمکست، دچار رکود اقتصادی شده بود، با ساخت بازی های زیبا و متنوعی مانند Yakuza ، The Club و Condemned به روزهای اوج خود نزدیک شد و با مدیریت قوی شروع به ساختن ادامه برای بازی های محبوب گذشته اش کرد. سگا با ساخت بازی هایی نظیر سونیک آنلیشد، Mario & Sonic، سونیک کالرز و یا سونیک 4 Outrun Coast to Coast / Nights into Dreams... / Golden Axe Beast Rider / ویرچوا فایتر 5 / Sega Rally Revo و Super Monkey Ball توانسته به روزهای پر فروغ برگشته و جزء شرکت های مقتدر و نام آور صنعت بازی سازی قرار بگیرد.

سگا پس از توقف ساخت کنسول خانگی، به ساخت کنسول های آرکید روی آورد و پس از دریمکست، دستگاه های NAOMI و Chihiro را ساخت که اغلب بازی هایی که در کنسول ها قابل اجرا بود، برای این دستگاه های آرکیدی مخصوصا نائومی 1و 2 نیز پورت میشد. در سال 2002 سگا با همکاری نینتندو و نامکو، یک دستگاه آرکید بنام Triforce تولید کرد که برگرفته از نام آن یعنی 3 قدرت بازی سازی یعنی Sega ، Nintendo و Namco بود که در زمان خود یکی از دستگاه ها قدرتمند آرکید بود.

بازیهای سگا
سونیک (به انگلیسی: Sonic the Hedgehog): سری بازی*های سونیک جوجه تیغی یکی از امتیازات مهم شرکت سگا می*باشد. این بازی که اولین بار در سال ۱۹۹۱ ساخته شد دربارهٔ شخصیتی کارتونی به نام سونیک است که در این کمپانی، از سونیک جوجه تیغی به عنوان کاراکتری خوش یمن یاد می*شود.
سگا رالی: بازی سگا رالی در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این بازی فروش بی نظیری برای شرکت سگا داشت.
الکس کید (به انگلیسی: Alex Kidd)
شورش در شهر (به انگلیسی: The Streets of Rage، به ژاپنی :ベア・ナックル) (نسخه ژاپنی با نام Bare Knuckle به خصوص نسخه 3 در ایران عرضه می*شد) بازی رایانه*ای «بازسازی شورش در شهر» (به انگلیسی: Streets of Rage Remake) بازی رایانه ای است که بصورت دنباله غیر تجاری و اپن سورس این بازی برای رایانه*های شخصی (ویندوز و لینوکس) و کنسول*های Wii و WIZ توسط سایت BomberGames منتشر شده*است.
دیوانه*وار راندن (به انگلیسی :Crazy Taxi)
شینوبی (به انگلیسی: Shinobi، به ژاپنی: 忍)
تبر زرین (به انگلیسی: Golden Axe)
پیشی گرفتن (به انگلیسی: OutRun)
نیروی درخشش (به انگلیسی: Shining Force)
ستارهٔ خیالی (به انگلیسی :Phantasy Star، به ژاپنی: ファンタシースター)
شنمو یک بازی فوق العاده زیبا و البته پر هزینه برای سگا. این بازی بعد از شماره ۲ همچنان طرفدارانش رو منتظر نگه داشته.
سامبا ذه آمیگو (به انگلیسی :Samba de Amigo)

Shadow بازدید : 91 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی بیاد ماندنی سونیک سگا Sonic The Hedgehog

 

دانلود بازی بیاد ماندنی سونیک سگا Sonic The Hedgehog ، برای کامپیوتر

 

دانلود بازی بیاد ماندنی سونیک سگا Sonic The Hedgehog ، برای کامپیوتر

سونیک خارپُشت نام شخصیت اصلی مجموعه ای از بازی های رایانه ای است. تقریباً معروف ترین عنوان بازیهای سگا، سونیک است و هر کس مگادرایو بازی کرده حتماً یکی از شماره های سونیک را بازی کرده است. سبک بازی از نوع پرشی است و باید در کمترین زمان ممکن تمام دشمنان را از بین برد و بازی را سریع تمام کرد . در این پست برای شما بازی سونیک ۱ ، ۲ و ۳ را آماده کرده ایم که می توانید در ادامه مطلب این بازی بیاد ماندنی را دانلود کنید .

 

 

 


Shadow بازدید : 725 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود فصل دوم 2 انیمیشن سونیک ایکس Sonic X ، با کیفیت بالا

با عرض سلام

میدونم که خیلی هاتون که میخواستین دنبال کارتون سونیک اکس بگردین متوجه شدین که تو سایت های ایرانی ، لینک فایل ها یا خرابه یا ریزیوم داره یا به دلایلی مشکلی داره و در کل امکان دانلود این کارتون وجود نداره.

از اون جا که همه وبلاگ ها و وب سایت ها هم اومدن تو کپی کردن این کارتونی که لینک هاش خرابه و فرقی بین فصل اول و دومش نیست ، دست به یکی کردن و خلاصه...کل نت شده پر اینا

در کل من نمیخوام همچین کارتونی رو بذارم.

من از سایت بسیار عالی WWW.thehylia.com دانلود کردم و نشستم دیدم.

تا ه قسمت هاییش ژاپنیه با زیر نویس انگلیسی برای شکبه tv tokio و برخی هم انگلیسی میباشد برای شبکه 4k!ds tv (4 kids tv) هست.

کارتون سونیک اکس که با همکاری شرکت 4 کیدز درست شده ، بسیار کارتون زیبا و جذابی بوده که 100 قسمت داشته ولی تو نت فقط 78 قسمتش وجود داره!!!

خب بگذریم ، بریم سر لینک های دانلود

فقط یه لطفی کنین هر 10 پارت که دانلود کنین میگه باید پول بدین

شما کافیه مودمتون رو خاموش و روشن کنین تا ای پی تون عوض بشه و مجددا همین کار رو بکنین تا درست بشه.

مرسی از مطالعه توضیحات!

دانلود + ادامه مطلب


Shadow بازدید : 99 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

[تصویر:  uelzif8ubzqgyyf21.png]
نام:میلز پراور
نژاد:روباه
رنگ:بین زرد پر رنگ و نارنجی کم رنگ
سن:13 سال
غذای مورد علاقه:گوشت خرگوش
ویژگی ها:پرواز
لقب:تیلز
وسیله نقلیه:ترنادو (هواپیمای سونیک)

-----------------------------------------
بیوگرافی کلی:
میلز پراور ، به دلیل داشتن 2 دم توانایی پرواز داره.به طوری که دم های اون مثل پروانه بالای هلیکپتر میچرخن و اون رو از روی زمین بلند میکنن.چون میلز 2 دم داره به اون تیلز (دم ها) گفته میشه.اون موقعی که سونیک و اگمن داشتن با هم درگیر میشدن ، با سونیک اشنا میشه و دوست اون میشه.تیلز قبل ها خیلی بد طراحی شده بود.به شکل یه سنجاب قهوه ای که عرضه نداره یه راه بره(میخورد زمین)!!!
-----------------------------------------
اولین دیدار:
تیلز اولین بار تو sonic 2 وارد بازی شد و همراه سونیک بود و به سونیک این قابلیت رو میداد که پرواز کنه به طوری که سونیک تیلز رو میگرفت و تیلز شروع به پرواز میکرد.
-----------------------------------------
ویژگی ها:
[تصویر:  x92y66u7dj6h6sk7x3.png]
تیلز رو با 2 دم مشاهده میکنین درسته؟
وجود این 2 دم به تیلز قابلیت پرواز کردن رو میده و میتونه از روی سطح زمین بلند بشه و پرواز کنه.این رو هم بدونین که هر موجودی که پرواز میکنه ، تا یه حدی پرواز میکنه و تا ابد که نمیتونه پرواز کنه؟پس توقع نداشته باشین که تیلز همواره پرواز کنه و چیزی به سونیک نگه!!

منبع : همین جا و ما چند نفر

Shadow بازدید : 160 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

در بیستمین سال تولد بازی های سونیک، شرکت سازنده نسخه جدیدی از این بازی
محبوب
را برای طرفداران قدیمی و جدید آن عرضه نموده است. دنیای Sonicها به سمت مقصد نا
مشخص و پر هرج و مرجی سوق داده می شود که در آنجا یک قدرت مرموز و ناشناس برای نبرد
می آید. قهرمان داستان ما به همراه دوستش به وسیله یک چاله زمانی به گذشته برده می
شوند و سونیک در آنجا با شخصیت هایی که در دوره جوانی (نسخه قدیمی خودش) آن ها را
می شناخته برخورد می کند.

حال زمان آن رسیده تا این دو دوست به نبرد با دشمنانشان بپردازند. به آن ها کمک
کنید تا سایر دوستان خود را نجات دهند و دست های شیطانی پشت پرده را بیابند.

شما می توانید بازی سونیک را در دو بخش کلاسیک و مدرن بازی نموده و از تجربه ای
متفاوت در دنیای نامتناهی سونیک بهره مند شوید.

فقط بهترین بهترین است
[تصویر:  Sonic-generation-frame.jpg]

محیط های شناخته شده بازی های قبلی بازگشته اند تا زیبایی های گذشته را در غالب HD
برای شما به ارمغان بیاورند.

شما در ابتدا باید مراحلی را کامل نموده و باعث آزادی دوست Sonic بشوید تا بتوانید
مراحل دیگر را به همراه او دنبال کنید.

لازم به ذکر است که این بازی محصول کمپانی معروف SEGA می باشد.

از ویژگی های
بازی Sonic Generations :
- محتوای کاملا جدید و داستانی متفاوت و جذاب.
- محیط های جدید و انحصاری بازی
- قابلیت بازی دو نفره.
- جمع آوری و بازکردن قفل محیط های جدید تر و کسب پاداش های متفاوت.
و ..

اطلاعاتی در مورد بازی Sonic Generations :

شرکت سازنده : کمپانی SEGA

شرکت منتشر کننده : Sonic Team

تاریخ انتشار : 4 نوامبر 2011

ژانر بازی : کلاسیک و کودکانه

درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : E - مناسب برای تمام افراد و گروه های
سنی



حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sonic Generations :

o OS: Microsoft Windows 7/Vista/XP

o Processor: Intel Pentium Dual-Core T4200 (2×2.0GHz) or AMD equivalent

o Memory: 2GB RAM (XP)/3GB RAM (Windows 7 / Vista)

o Graphics: NVIDIA GeForce 8800 (512MB) / ATI Radeon HD 2900 (512MB)

o DirectX®:

o Hard Drive: 11 GB free hard drive space

[تصویر:  pic.gif]
تصاویری از محیط بازی :
یک,
دو

[تصویر:  pen.png]وبسایت سازنده : http://www.sega.com/games/sonic-generations

منبع :
مرکز دانلود
P30world

دانلود + ادامه مطلب

Shadow بازدید : 935 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

[تصویر:  SegaSonicAni.gif]
سلام دوستای گلم
میدونم این قدر راجع سونیک گذاشتم حوصله تون سر رفت
ببخشید خواهشا
دیگه اصن میدونم دارم یه کاری میکنم که هیچ طرفداری هم نداره
ولی خب چی کار کنم بعضی وقتا یه موضوعی میفته دستم اون رو میذارم
از نذاشتن که بهتره
pkbee5_7ad52f
میخواستم تو این تاپیک ، چند تا بازی های تقریبا قدیمی سونیک رو بذارم که تا الان دیگه فراموش شده...
یعنی بازی هایی که 20 سال پیش بعد اتاری و میکرو ، بازی میکردین
تو کنسول های سگا که باعث گذشتن لحظه های شادی برای بیشتر مردم میشد.
شما رو نمیدونم ولی من بعد از دیدن این بازی ها خیلی خندم گرفت
که سونیک این قدر عوض شده!
اون موقع اکثر بازی ها شخصیت ها جالبی نداشت.
مثلا ماریو
البته ماریو جزو استثنائی ترین بازی هاست که کمترین مسخره بازی توش بود
این رو همه برای اطلاعات عمومی بدونین که شرکت ژاپنی "سگا" ماریو رو ساخت
اون موقع بازی های میکرو و اتاری و این ها همه شخصیت هاش قیافه ی خنده داری داشتن
اهنگ ها خنده دار بود
فضا خنده دار
کلا بازی کم کم به حماقت کشیده میشد ولی در ابتدا فروش خوبی داشت ولی کم کم که میگذشت ، فروش کم میشد
اما سونیک یه بازی واقعا جذاب بود که اصلا محیط ، قیافه ، استوریش ، اهنگاش ، موضوعش و ... اصلا مسخره نبود
بعد از اینکه سگا داشت ورشکست میشد با نا امیدی سونیک رو درست میکنه و میبینه که فروش خیلی خوبی داره!
سونیک اصلا قیافه کمدی نداشت و در زمان خودش هم بسیار جدی بود (البته وقتی داشت با دکتر اگمن میجنگید)
اهنگاش و فضای بازی شاد بود ولی خنده دار و احمقانه طراحی نشده بود
و داستانش واقعا بی نظیر
چند تا از بازی های اون موقع رو برای کامپیوتر گذاشتم که شاید دلتون خواست دانلود کنین
گرچه اصلا اهمیت نمیدین pkbee5_eefd15
روزتون فرخنده باد!
راستی یه نکته
بعضی از بازی هاش هم جدیدنا!

ادامه مطلب + دانلود بازی ها

Shadow بازدید : 115 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

[تصویر:  9iiuoq0trins7ml52x2h.png]
نام : ناکلز
نژاد : اکیدنا
رنگ : قرمز
سن : 24 سال
غذای مورد علاقه : میوه!
ویژگی ها : دفاع-حمله،سقوط آزاد
------------------------------
بیوگرافی کلی:
ناکلز ، یه اچیدنا (جوجه تیغی استرالیایی؛این نوع جوجه تیغی از جوجه تیغی های معمولی بزرگ تر و درشت تر میباشد) قرمز رنگ قدرتمنده که موظفه از مهم ترین زمرد مراقبت کنه...زمردی که از همه کیاس امرالد ها بزرگ تر و قدرتمند تره...یعنی Master chaos emerald.این نوع کیاس ،قدرتی 10 برابر زمردی که شدو دستشه (Chaos emerald) قوی تره و اشوب بیشتری تولید میکنه.خب از قضیه کیاس بگذریم این که ناکلز یکی از صمیمی ترین دوستای سونیکه ولی قبلا...یه زمانی اگمن (ببینین ،این اتیشا همه از اگمنه ها!) میخواست با گرفتن مستر کیاس امرالد سونیک رو داغون کنه.چون میفهمه ناکلز مراقب اونه و اجازه نمیده که اگمن بره سراغ اون ، به ناکلز میگه سونیک میخواد بیاد مستر کیاس امرالد رو بدزده!(مجددا دروغ!)
ناکلز اول حرف اگمن رو باور نمیکنه ولی متاسفانه سونیک وقتی که میفهمه اگمن میخواد چی کار کنه میاد به اون جزیره ای که مستر کیاس امرالد توش بود تا به ناکلز هشدار بده که اگمن چه جور ادمیه.وقتی که ناکلز سونیک رو با همون مشخصاتی که اگمن داده بود میبینه،باورش میشه و با سونیک شروع به مشاجره میکنه!البته نه مشاجره معمولیا...ناکلز که قدرت خیلی زیادی داشت ، در برابر سو.نیک که سوعت زیادی داره...تقریبا نیرو هاشون برابر بود که...تیلز میاد وسط و میگه : من امواج لرزه ای عجیبی رو از داخل زمین حس کردم...
اون موقع هنوز زیاد مشخص نبود ولی تیلز درست حس کرده بود بعد از مدتی سونیک و ناکلز هم لرزه ها رو حس میکنن و و ناکلز به 1 چیزی شک میکنه...این که مستر کیاس امرالد دزدیده شده باشه!ناکلز از شدت وحشت زمین رو میکنه و به سمت محل نگهداری مستر کیاس امرالد داخل قلب جزیره میره...و میبینه که مستر کیاس امرالد سر جاش نیست!بر میگرده بالا و میگه ماجرا چیه!سونیک هم که از همه چیز خبر داشت یه دعوای مختصر با ناکلز تو راه میکنه به خاطر این که حرفش رو باور نکرده بود!اون وقت با هم میرن سمت سفینه اگمن ، ولی دیر بود!اگمن الفرار کرده بود!اگمن تو این هیری ویری داشت سریع از قدرت مستر کیاس امرالد استفاده میکرد!بعد از 1 اتفاق خیلی طولانی (این جا وقتش نیست که بگم!) سونیک و ناکلز با هم دوست میشن...
خب قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش رسید pkbee5_eefd15
------------------------------
اولین دیدار:
ناکلز اولین بار تو بازی sonic 3 اومد ولی این قدر ماجرای بازی هیجان انگیز بود ، اون رو ادامه دادن!یعنی بازی sonic 3 - 1 و sonic 3 - 2 و sonic 3 - 3 و sonic - 3 - 4 رو فقط برای همین ساختن!بعد از اون ناکلز تو بازی هایی مثل sonic adventure 1 و sonic adventure 2 و sonic raiders و sonic heroes و...حضور داشت.
------------------------------
قدرت ها :
ناکلز 2 قدرت خیلی مهم در کنار بقیه قدرت هاش داره...
1-قدرت دفاعی و حمله کردن
2-سقوط آزاد
[تصویر:  lzkb15go1cbfqpbdfalz.jpg]
سقوط آزاد از جالب ترین قدرت های ناکلزه که میتونه تا مدتی اون رو تو هوا نگه داره
کاربرد این کار بیشتر برای زمرد یابی هست و در کنار اون هم برای بالا رفتن از بعضی فن ها استفاده میشه
[تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=...hodn8j.jpg]
ناکلز با استفاده از دستکش های بوکس مانندش , خیلی قدرتمند تر از قبل میشه اون با این دستکش ها ضربات قدرتمند تری رو به حریفش میزنه و قدرت دفاعی اون بسیار بالا میره

منبع:همین جا و ما چند نفر

Shadow بازدید : 88 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

[تصویر:  kjqtzxko0bl3ii98lqv7.png]
نام:دکتر ایوو رباتیک

نژاد:انسان

IQ:300!!!

وزن:128 KG!!!

رنگ:رنگ لباس اولویت داره-قرمز و مشکی (نویسنده:به شباهت رنگ های شدو و اگمن توجه کردین؟؟)

سن:این رو فقط شرکت سگا میدونه من چمیدونم:d
غذای مورد علاقه:معلوم نیست!

ویژگی ها:مغز-ساختن ربات های قدرتمند(این ربات ها بسیار قدرتمند هستن ولی توانایی مقابله با سونیک رو ندارن)

لقب:دکتر اگمن (این لقب رو سونیک و دوستانش به 2 دلیل بهش دادن:1-مسخره کنن2-به دلیل هیکلش و ربات هاش هم همه شکل تخم مرغه!)

وسیله نقلیه:چه عرض کنم؟موتور(تو چن تا بازی دیدم)

-----------------------------------------
بیوگرافی کلی:
دکتر ایوو رباتیک ، معروف به دکتر اگمن ، یه نابقه تو عصر خودشونه.ایشون دلش میخواد کل دنیا رو صاحب بشه و برای این کار شروع به ساختن ربات میکنه تا با اون به تمام مردم تسلط پیدا کنه.اگمن وقتی که به جنگل ها حمله میکنه (برای گرفتن حیوون ها و تبدیل کردن اون ها به ربات) با سونیک مواجه میشه.سونیک همه ربات های اونو داغون میکنه و اون رو شکست میده.فرض کنین پیش خودتون ، کسی که این منظره رو ببینه چی میگه؟یعنی اگمن باورش نمیشد که 1 خارپشت بیاد همه چیز رو داغون کنه!!!فقط 1 خارپشت!

-----------------------------------------
اولین دیدار:
دکتر اگمن ، خلق شده توسط سگا ، اولین بار همراه سونیک در بازی sonic 1 به عنوان 1 ضد قهرمان قدرتمند به بازی پیوست که راحت بی خیال نمیشد.اگمن بعد از شکست توسط سونیک ، میره یه تحقیق میکنه میبینه که میتونه با 7 زمرد اشوب ، جهان رو اداره کنه!اون هم به دنبال اینه که اون 7 زمرد رو پیدا کنه.حالا اون 7 زمرد دست سونیکه... حالا خودتون حدس بزنین که چی میشه؟
-----------------------------------------
قدرت ها:
[تصویر:  fktkqgi6pip5d6sratm.jpg]
یکی از بزرگترین قدرت های اگمن ، ساختن ربات هست.اگمن ربات های زیادی رو طراحی کرده که همه اون ها عالی هستن (ولی باید از فعل بودن استفاده کنم چون که همه نابود شدن:d) ولی در برابر سونیک قدرتی ندارن.این مغز متفکر اگمنه که هنوز هم ربات های قوی میسازه گرچه سونیک اون ها رو نابود میکنه ولی در کل بعضی از ربات ها مخصوصا متال سونیک ، به شدت با سونیک مقابله میکنه.

منبع : همین جا و ما چند نفر

Shadow بازدید : 198 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

[تصویر:  qa8zrssm1r3zglepecxv.png]
نام:شدو
نژاد:خارپشت
رنگ:مشکی و قرمز
سن:20 + 50 سال خواب تو کپسول (50 رو در نظر نگیرید بنده خدا 70 سال سن نداره این قدر پیر نیست)
غذای مورد علاقه:انواع و اقسام میوه ها،توت فرنگی،هلو،سیب
ویژگی ها:سرعت(نه به اندازه سونیک)-کنترل کردن کیاس و کیاس اسپیر-غیب و ظاهر شدن-انواع ضربات دست و پا
لقب:Ultimate Life Form
وسیله نقلیه:اسکیت(کفش اسکیت)
-----------------------------------------
بیوگرافی کلی:
شدو ، یه خارپشت مشکی رنگ که رنگ قرمز هم در اون دیده میشه ، قربانی ماجرای بزرگی بود...
سگا مشکل بزرگی رو به شدو تحمیل کرد و این ماجرا (مشکل) باعث شهرتش تو سری بازی های سونیک شد.
شدو زمانی توسط پروفسور جرالد روباتیک ، ساخته میشه و با ماریا (نوه ی پروفسور جرالد) خیلی خیلی دوست بودن.یه روزی یه ادمی شدو رو میبینه و فکر میکنه شدو موجود شروریه.بعد ها اون عضو گروهی از کوماندو ها میشه و در نهایت به ریاست اون جا دست پیدا میکنه.اون هنوز شدو رو به خاطر داشت و به همین دلیل دستور میده تا به کشتی فضایی پروفسور جرالد حمله کنن.وقتی که به اون جا حمله میشه ، اون ها کاری با جرالد ندارن و به سراغ شدو میرن،وقتی که میخواستن شدو رو با تیر بزنن بکشنش ، ماریا میپره وسط و جون شدو رو نجات میده و شدو رو داخل سفینه ای میکنه و اون رو به زمین میفرسته.قبل از رفتن ماریا به اون میگه که :(باید یه قولی به من بدی ، این که همیشه مراقب مردم زمین باشی.) شدو قبول میکنه و سفینه به سوی زمین میره و ماریا هم میمیره...جرالد صحنه مرگ ماریا رو هیچ وقت از یاد نمیبره و واسه همین از مردم متنفر میشه...بر میگرده زمین و حافظه شدو رو فرمت میکنه و فقط صحنه مرگ ماریا رو براش میذاره که بمونه و شدو به طور کل قول ماریا رو از یاد میبره و بعد از اون به بعد جرالد شدو رو به اذار مردم تشویق میکنه.
-----------------------------------------
اولین دیدار:
به احتمال زیاد(به احتمال خودما) شدو اولین بار تو بازی sonic adventure 1 میاد که بعد از اون sonic adventure 2 و بعد shadow the hedgehog دیده شد.همه بازی ها فروش بسیار خوبی رفت و طبق معمول شرکت سگا انتطار این همه فروش رو نداشت.ماجرای بازی بسیار محیج و بسیار جالب بود و روی استوری اون خیلی کار شده بود.سونیک ادونچر 1 ماجرای ساخته شدن شدو و مرگ ماریا و اینا بود و سونیک ادونچر 2 ماجرای اگمن که سراغ شدو میره.و شدو خارپشته هم ماجرای حمله شدو به مردمه که شما باید شدو رو کنترل کنین.

-----------------------------------------
قدرت ها:
[تصویر:  j3sh2rbsctef7gln7.jpg]
کنترل کردن کیاس،یکی از بزرگ ترین مهارت های شدو ، در بین دیگر مهارت هاشه.شدو با کنترل کردن کیاس ، میتونه زمان رو مهار کنه و این قدرت بسیار زیادیه.
[تصویر:  6wxt9ie0lhjhq1e24qh.jpg]
کیاس اسپیر ، یه قدرت دیگه شدو که با اون میتونه ضربه های وحشت ناک تری به حریفش بزنه.این قدرت هم خیلی عالیه
 
سوپر شدن هم یکی دیگه از قدرت های شدو هست که مثل سونیک میتونه سوپر شدو بشه و اون موقع هم قدرت خیلی زیادی کسب میکنه.
 
یکی دیگه از وسایل نقلیه شدو ، موتورش هست که بیشتر تو shadow the hedgehog دیده شده و تیر اندازی و ضربه های دست و پا هم جزو همین دسته حساب میشه.

منبع : همین جا و انجمن ما چند نفر

Shadow بازدید : 83 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

نام:سونیک

نژاد:خارپشت
رنگ:آبی
سن:20 سال
غذای مورد علاقه:هات داگ فلفلی
ویژگی هاش:سرعت
------------------------------------------
بیوگرافی کلی:
سونیک یه خارپشته ولی سریع ترین خارپشت جهان.
اون عاشق طبیعت و محیط زیسته.(نویسنده:خب چرا رفتگر نشد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!این جوری بیشتر مراقب محیط زیست بود!)
اون اجازه نمیده که طبیعت و موجودات زنده ی بی گناه ، اذیت بشن و کاملا مراقبشونه.
-----------------------------------------
اولین دیدار:
سونیک ، اولین بازی در بازی sonic 1 به دنیا اومد یعنی سال 1990.
این بازی توسط شرکت سگا ، زمانی که سگا داشت ورشکست میشد ، ساخته شد.
در کمال نا باوری ، سونیک فروش خیلی زیادی رفت و باعث شد که سگا مجددا شروع به کار کنه!
سونیک تا الان ، سومین بازی برگزیده تو جهان هست و بسیار طرفدار داره!
این رو هم بدونیم که سگا یه شرکت ژاپنیه و جزو کشور هایی هست که بیشتر روی ریزه کاری های بازی کار میکنه و به این دلیل یکی از موفق ترین کشور هایی هست که کارتون و بازی ارائه میده و این رو هم بدونیم که ماریو ، که همه ما تا الان بازی کردیمش ، توسط شرکت معروف سگا ساخته شد.سونیک پرچم دار سگا هست و دلیل این که ارم سگا ابی رنگه ، سونیک هست.
----------------------------------------
قدرت ها:
سونیک اصلی ترین و معروف ترین قدرتش ، دویدن هست و سرعتش باعث شهرتش شده.
سونیک با 7 زمرد که هر کودوم قدرت های خاصی دارن به هایپر سونیک ، و با به دست اوردن 6 زمرد ، به سوپر سونیک تبدیل میشه.
 
هایپر سونیک
وقتی سونیک به هایپر سونیک تبدیل بشه ، به 7 رفت زمرد ، تغییر زنگ میده و به این صورتی که مشاهده میکنین ، در میاد.البته رنگ چشماش هم به 7 رنگ متغیره

 
سوپر سونیک
سونیک با استفاده از 6 زمرد ، به سوپر سونیک تبدیل میشه.بعد از تبدیل شدن به سوپر سونیک ، به رنگ طلایی تغییر رنگ میده و رنگ چشماش بین قرمز و نارنجی خیلی پررنگ میشه.
[تصویر:  Super-Sonic.png?__SQUARESPACE_CACHEVERSI...7849311554]

منبع:همین جا و انجمن ما چند نفر

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 1,014
  • بازدید کلی : 28,780
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت


    پیچک

    داستان روزانه

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه